כמה דקות קריאה

אלכוהול ושייקים – למה ואיך

שייקאוואי פירות קפואים

אלכוהול ושייקים - למה ואיך ?

ב-שייקאוואי אנו מאמינים בנוחות, ובתזונה של שימוש בפירות קפואים בשגרה היומיומית, כלומר בארוחות, כנשנוש שייק מרענן של אמצע היום או אפילו בימי הולדת ואירועים.
בישראל כמו בישראל אנחנו אוהבים לשלב אלכוהול בשמחות שלנו אך זה לא תמיד הכי טעים ועובר בגרון, אז זו עזרה קטנה מאיתנו שיכולה להקל עליכם ולהנעים את שימושכם באלכוהול.

אחת הדרכים הפופולריות להשתמש בפירות קפואים היא על ידי שילובם עם אלכוהול ליצירת משקאות מעורבבים או קוקטיילים. עם זאת, חשוב להיות מודעים לסיכונים ולסכנות הפוטנציאליים של צריכת אלכוהול.

להלן מספר טיפים שהכנו לכם לשילוב אלכוהול בשייקים:

בחר אלכוהול בעל אחוז נמוך: משקאות אלכוהוליים בעל אחוז גבוה יותר נוטים להיות בעלי טעם חזק יותר ויכולים לגבור על טעמי הפרי. בחירה באלכוהול בעל אחוז נמוך יותר, כגון ג’ין או פיג’, יכולה לעזור לאזן את הטעמים. ג’ין ופיג’ שניהם משקאות חריפים שקופים, מה שאומר שהם לא ישנו את צבע המשקה שלך כמו משקה חריף כהה יותר. זה יכול להיות מושך במיוחד אם אתה משתמש בפירות קפואים בצבעים עזים.

השתמש בבלנדר: בלנדר ימזג את האלכוהול והפירות הקפואים יחד בצורה חלקה. שלא כמו שייקר שיהיה יותר קשה ראשית למעוך ואז לערבב את החומרים יחד. עם זאת, בלנדר ייתן לך מרקם עדין יותר וטעם רציף לאורך כל השייק.

התאם את היחסים: היחס בין אלכוהול לפרי קפוא יהיה תלוי בהעדפה האישית שלך ובעוצמת האלכוהול. התחל עם כמות קטנה של אלכוהול והגבר בהדרגה עד שתמצא את האיזון הנכון. חשוב להקפיד על צריכת האלכוהול שלך, שכן ערבוב אלכוהול עם שייקים יכול לגרום לך לשתות יותר ממה שהתכוונת.

ניסוי עם שילובי פירות שונים: פירות שונים יכולים להשתלב היטב עם סוגים שונים של אלכוהול. התנסו בשילובים שונים כדי למצוא את הטעמים שאתם הכי נהנים מהם. כמה שילובי פירות ואלכוהול פופולריים כוללים תות קפוא ווודקה, אוכמניות כחולות קפואות וג’ין, ואננס קפוא ורום.

*חשוב תמיד לשתות באחריות ולעולם לא לצרוך יותר מדי אלכוהול. ערבוב אלכוהול עם שייקים יכול להקל עלייך ולהיות טעים משתיית כוס וודקה רגילה, לכן חשוב להיות בבקרה על צריכת האלכוהול שלך.

תודה שבחרת בשייקאוואי לכל צרכי הפירות הקפואים שלך. אנו מקווים שהטיפים הללו יעזרו לכם לשלב אלכוהול בצורה בטוחה ויצירתית עם הפירות הקפואים שלנו. לחיים!